Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Han Y$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Kim R. B. 
The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-origin and brand preference [Електронний ресурс] / R. B. Kim, Ch. Yan, Y. Han // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_10
Мета роботи - виявити вплив знань щодо бренду в певній товарній категорії на стереотипи споживачів про країну походження. Результати аналізу продемонстрували, що країна походження має значний позитивний вплив на надання переваги бренду, а рівень залученості споживача має статистично значущий позитивний посередницький вплив на взаємозв'язок між країною походження та вибором бренду. Інформація про бренд має контрастний вплив на категорії товарів із високою та низькою залученістю. Для товарів із високою залученістю (в нашому випадку - автомобілі) інформація про бренд переважає над інформацією про країну походження, на які споживачі в такому випадку звертають менше уваги. І навпаки, для товарів з низькою залученістю споживачів (у нашому випадку - кава) споживачі звертають більше уваги саме на країну походження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.743 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Choi P. M. S. 
Does insurance hedge macro volatility? Global evidence [Електронний ресурс] / P. M. S. Choi, W. Y. Chae, J. H. Choi, Y. B. Han // Investment management and financial innovations. - 2017. - Vol. 14, № 2(contin.2). - С. 307-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/imfi_2017_14_2(contin
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.427 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Han Y. 
Hong Kong capital flight: determinants and features [Електронний ресурс] / Y. Han, C. Gan, B. Hu, Z. Li // Investment management and financial innovations. - 2012. - Vol. 9, Iss. 3. - С. 33-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/imfi_2012_9_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 611.172 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Han Yafeng 
Recognition and location of crop seedlings based on image processing [Електронний ресурс] / Yafeng Han, Xinfa Wang, Viktor Onychko, Vladislav Zubko, Guohou Li // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Агрономія і біологія. - 2020. - Вип. 4. - С. 33-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_agro_2020_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Han Yafeng 
Exploring incentive mechanism in smart e-waste management system in China [Електронний ресурс] / Han Yafeng, T. Shevchenko // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2021. - Вип. 4. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_ekon_2021_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.18 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського